Укрпошта презентувала власний мобільний додаток, який вже працює для операційної системи Android. Незабаром буде доступна версія й для операційної системи IOS. Створенням програми займалася команда Укрпошти та партнер із діджиталізації маркетингу – IT-компанія D2.
У застосунку Укрпошти можна буде відстежувати відправлення, зберігати їх, отримувати push-сповіщення про зміну статусу в реальному часі, розрахувати вартість відправлень по Україні і за кордон. Калькулятор побудований таким чином, що можна порівняти вартість і строки пересилання різних видів доставки та обрати найзручніший варіант.
До того ж є можливість відразу оформити відправлення. В одному з 2500 автоматизованих відділень Укрпошти (до кінця літа – у понад 4000 відділень) потрібно буде лише назвати лише номер відправлення з додатку, і вся інформація про нього підтягнеться автоматично.
Через застосунок можна скористатися й фінансовими послугами: здійснити звичайний переказ між картками, а також переказ з картки у відділення Укрпошти чи скористатися послугою «З картки додому» - перерахувати кошти у будь-який населений пункт України.
«Ми продовжуємо дивувати наших клієнтів. Тепер у вашому смартфоні можна замовити найпотрібніші послуги Укрпошти. До того ж, підприємство вже декілька місяців використовує новий канал спілкування з клієнтами як для українського, так і для світового логістичного ринку – чат-боти у Facebook, Telegram, Viber. Ними вже скористалися понад 60 тисяч користувачів. Крім того, 40% повідомлень про доставку клієнти Укрпошти отримують через Viber, а особистим кабінетом Укрпошти нині користується понад 50 тисяч користувачів. Також працює API для інтернет-магазинів. Зараз ми маємо весь набір онлайн-сервісів, яким повинна володіти сучасна поштово-логістична компанія»,– відзначив під час презентації в. о. генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський.
«Світ змінюється щохвилини, змінюються потреби і запити клієнтів щодо швидкості доступу до онлайн-послуг. D2 розробляє платформи для спілкування, мобільні додатки, контент-рішення, інтерактивні модулі та інші сервіси для діджиталізації компаній із використанням новітніх технологій. І ми виступили із соціальною ініціативою діджиталізувати великі державні підприємства. Зараз допомагаємо змінюватись Укрпошті, ставати сучасною компанією, і розробили комплексний, багатофункціональний мобільний застосунок для одного з найбільших держпідприємств країни», – прокоментував Володимир Дем’яненко, CEO компанії D2.
В мобільному застосунку Укрпошти є й інші функції, наприклад, виклик кур’єра, пошук «Власну марку» чи надавати ім’я відправленням. Також можна зручно знайти адресу відділення чи індексу – за допомогою геолокації на мапі будуть вказані найближчі до клієнта відділення. Крім того, можна дізнатися індекс за адресою будівлі, так і перелік всіх адрес, що знаходяться за певним індексом.