Мешканка Добропілля «розблокувала» свою банківську картку та втратила більше 3 тисяч гривень, а мешканець Авдіївки таку ж ціну заплатив за неіснуючий мобільний телефон. В усіх випадках відкриті кримінальні провадження.
До чергової частини Добропільського відділення поліції звернулася 49-річна місцева мешканка, яка повідомила, що її ошукали шахраї на 3300 гривень.
З’ясувалося, що «співробітники банку» діяли за старою, перевіреною ними схемою – відправили жінці смс-повідомлення що її картка заблокована, потім в телефонному режимі випитали пін-код і цифри з банківської картки. Після розмови пройшло лише кілька секунд і в наступному смс йшлося про те, що баланс рахунку постраждалої дорівнює нулю.
А 29-річний мешканець Авдіївки, намагаючись придбати в інтернеті мобільний телефон для своєї дружини, втратив 3200 гривень. Покупець перевів їх на банківську картку незнайомця, думаючи що має справу із продавцем. Чоловік сподівався, що скоро отримає замовлення.
«Коли термін отримання було вичерпано, я почав дзвонити продавцю, що б дізнатись в чому справа і чому моє замовлення досі не прийшло, його телефон виявився вимкненим. Тоді я зрозумів, що це звичайне шахрайство і я став його жертвою»,- розказав чоловік в поліції.
За обома випадками правоохоронцями відкриті кримінальні провадження за ст.190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає покарання до 3-років обмеження волі.