Мешканці Добропілля можуть відмовитись від паперових платіжкок за світло

Постачальник «Донецькі енергетичні послуги» створив усі умови, аби еконалаштовані жителі області могли відмовитися від отримання паперової платіжки, зберегти дерева та не чекати листоношу.

Інколи трапляються випадки, коли листоноша не доставляє платіжку вчасно, або ж вона губиться у купі інших папірців біля поштових скриньок у під’їздах. А чимало мешканців Донеччини взагалі відмовляються від паперу, піклуючись про навколишнє середовище. «Донецькі енергетичні послуги» подбали про зручність клієнтів і надали можливість відмовитися від паперового рахунку. Клієнту, який відкриває аккаунт в Особистому кабінеті, пропонують обрати - отримувати роздруковані платіжки надалі чи ні. Змінити своє рішення можна в розділі «Нарахування та платежі».

«Ми вважаємо, що цифрова епоха вимагає дистанційних рішень, тому працюємо над тим, аби зробити канали зв’язку з постачальником ще комфортнішими, а також створюємо нові, – каже директор «Донецьких енергетичних послуг» Олександр Северін. – Клієнта не має відволікати від його справ необхідність передавати показники лічильника чи сплачувати за електроенергію, усе це можна зробити за допомогою смартфона чи комп’ютера вдома чи, наприклад, у транспорті».

«Донецькі енергетичні послуги» підготували цілий набір дистанційних каналів зв’язку, що допоможуть розібратись із нарахуваннями у будь-який час:

Особистий кабінет дозволяє побачити свої нарахування, занести показники лічильника, сформувати платіжку та обрати варіант оплати без комісії;

на сторінці «Донецьких енергетичних послуг» у Facebook можна отримати дані, надіславши особисте повідомлення та вказавши особовий рахунок;

за телефонами контакт-центру (067) 652 60 00 і (0629) 52 60 00;

у касах банків («ПриватБанк», «Ощадбанк», «ПУМБ», «Банк Фамільний»);

у терміналах самообслуговування чи інтернет-банкінгу, де є функція оплати комунальних послуг. Щоб дізнатися нарахування, оберіть електропостачальника «Донецькі енергетичні послуги» та введіть номер особового рахунку.

Якщо споживач не знає номер особового рахунку, його можна уточнити, зателефонувавши до контакт-центру «Донецьких енергетичних послуг» або через Facebook. Для швидкої ідентифікації достатньо назвати адресу та ПІБ власника житла.