05.08.2019 відбулась апаратна нарада під головуванням в.о. начальника управління Н. Пітик та керівників структурних підрозділів.
05.08.2019 – в.о. начальника управління Н. Пітик взяла участь в апаратній нараді при голові Добропільської райдержадміністрації.
06.08.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва надала консультації мешканцям Шахівської сільської ради в Центрі надання адміністративних послуг.
07.08.2019 – в.о. начальника управління Н.Пітик надала консультації мешканцям Криничанської сільської ради.
07.08.2019 – начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 І.Асєєва провела виїзні прийоми громадян та зустрічі з представниками трудових колективів Олександрівської територіальної громади у селах Староварварівка та Михайлівка.
08.08.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва надала консультації мешканцям Світлівської сільської ради на віддаленому робочому місці.
08.08.2019 – головний спеціаліст фінансово-юридичного відділу О. Слярук разом з представником ГУ Держпраці та головним спеціалістом юридичного відділу Добропільської міської ради провели інформаційно-роз’яснювальну роботу серед фізичних-осіб підприємців.
За минулий тиждень: - до керівництва управління на особистий прийом звернулось 6 осіб; - працівники юридичного відділу взяли участь у 7 судових засіданнях по захисту прав ПФУ як державного органу; - відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 356 звернень, що на 24 % більше, ніж за попередній тиждень (271 звернення). Прийнято: 43 заяви на перерахунок пенсій, 15 – на первинне призначення пенсії, 2 особи надали заяви про взяття на облік з інших регіонів України, за виготовленням пенсійного посвідчення звернулось 22 особи,; 1 – за поновленням виплати пенсій; - на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 20 осіб; прийнято 7 заяв на смс-інформування; - кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги, складає 9 осіб.