Заяву про призначення пенсії та необхідні документи можна подати до будь-якого сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України незалежно від місця проживання, реєстрації чи перебування https://cutt.ly/vAIKd7G. Про це інформує прес-служба Виконачого комітету Мирноградської міської ради.
Основні документи, що необхідно подати до сервісного центру:
- паспорт,
- ідентифікаційний код,
- документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про навчання на денній формі, військовий квиток, та ін.),
- довідка про заробітну плату за 60 місяців підряд по 30.06.2000 року (за бажанням),
- реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк), фотографія для пенсійного посвідчення.
- Жінки у разі зміни прізвища надають свідоцтво про шлюб.
Більше інформації на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області https://www.facebook.com/dn.pfy
Пенсійний Фонд України В Telegram (https://t.me/PensFund)