Під час війни аферисти не залишають свою діяльність, позбавляючи довірливих громадян іноді останніх коштів для існування. Наразі активні так звані «банківські» аферисти.
Шахраї телефонують громадянам і кажуть, що рахунок заблокований або з картки намагаються зняти кошти, в результаті чого клієнт може втратити свої заощадження. Телефонний співрозмовник запевняє, що проблему можна вирішити миттєво, лише назвавши йому додаткову інформацію у вигляді ПІН-коду, терміну дії та номеру банківської карти, а також CVV-коду (три цифри на звороті картки). Коли людина виконує всі умови, шахраї знімають з рахунку всі кошти.
Головна порада — нікому не повідомляйте дані карток. Запам’ятайте, той "працівник банку", який під час дзвінка просить назвати тризначний код на звороті карти та термін її дії – це 100% шахрай. Справжні працівники банку не будуть просити вас надати інформацію про вашу картку. На будь-які наполегливі прохання нібито працівника служби безпеки банку відповідайте, що самі зв'яжетеся з менеджером або під'їдете до відділення. Якщо вам кажуть, що невідомі уже знімають гроші і ви маєте терміново назвати ПІН-код, пароль доступу до рахунку, термін дії платіжної картки, кредитний ліміт чи інші персональні дані, не звертайте уваги, і самі зателефонуйте в банк, телефони якого є на звороті вашої картки.
Якщо ви виявили зникнення коштів з рахунку або підозрюєте, що відомості по картці потрапили до шахраїв, то в першу чергу заблокуйте картку. Якщо мова йде про шахрайство, крім звернення в банк, необхідно звернутися в поліцію.