
Добропільський ЦНАП підвищує рівень обслуговування відвідувачів

Центр надання адміністративних послуг у місті Добропілля бере участь у кампанії з підвищення якості обслуговування відвідувачів ЦНАП.
Ця ініціатива реалізується Офісом реформи адміністративних послуг спільно із Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, іншими проектами міжнародної технічної допомоги.
В рамках цієї кампанії ЦНАП отримав такі інформаційні матеріали:
Довідник з питань адміністративних послуг; Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП; Настінну та настільні таблички «Розкажи нам про свої враження від візиту до ЦНАП; Стенд для книги відгуків; Інформаційні постери.
Сподіваємось, що надіслані матеріали допоможуть кожному працівнику центру ще більш якісно та фахово надавати послуги та підвищити рівень обслуговування відвідувачів.