• Головна
  • Як залишатися на звʼязку в критичній ситуації: рекомендації
15:00, 26 листопада 2022 р.

Як залишатися на звʼязку в критичній ситуації: рекомендації

Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного зв'язку до мінімуму:

-використовуйте фіксовані мережі звʼязку завжди, якщо є така можливість – до речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi;

-за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;

-віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;

-скоротіть всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;

-встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;

-вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»

-якщо не працює мережа вашого оператора, скористайтесь національним роумінгом;

-завантажте всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або запишіть на папірці. 

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

1️⃣ Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2️⃣ Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати звʼязок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м) Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв'язку, наприклад:

 Bridgefy

Android (https://bit.ly/3OuPIFs) 

iOS (https://apple.co/3EBZHV9) 

3️⃣ Не залишати укриття до закінчення сигналу тривоги, навіть якщо в укритті немає звʼязку.

Поради Держспецзв'язку, що робити, якщо не працює мобільний інтернет та звʼязок (https://cip.gov.ua/ua/faqs/sho-slid-robiti-yaksho-u-vas-ne-pracyuye-mobilnii-internet) 

Якщо потрібна термінова допомога:

1️⃣ Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. Якщо потужності мережі недостатньо, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати. 

2️⃣ Вкажіть такі дані:

- місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)

- що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)

- скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет)

- травмування та час, коли зазнали травм

- потреби (ліки, їжа, вода)

3️⃣ Якщо немає зв'язку – збережіть інформацію в чорнетках та надішліть, щойно зʼявиться зв'язок.

Як залишатися на звʼязку в критичній ситуації: рекомендації, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#зв'язок
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...