Поліція Покровського РУП нагадує, як не стати жертвою «банківських» шахраїв
Під час війни аферисти не залишають свою діяльність, позбавляючи довірливих громадян іноді останніх коштів для існування. Наразі активні так звані «банківські» аферисти.
Шахраї телефонують громадянам і кажуть, що рахунок заблокований або з картки намагаються зняти кошти, в результаті чого клієнт може втратити свої заощадження. Телефонний співрозмовник запевняє, що проблему можна вирішити миттєво, лише назвавши йому додаткову інформацію у вигляді ПІН-коду, терміну дії та номеру банківської карти, а також CVV-коду (три цифри на звороті картки). Коли людина виконує всі умови, шахраї знімають з рахунку всі кошти.
Головна порада — нікому не повідомляйте дані карток. Запам’ятайте, той "працівник банку", який під час дзвінка просить назвати тризначний код на звороті карти та термін її дії – це 100% шахрай. Справжні працівники банку не будуть просити вас надати інформацію про вашу картку. На будь-які наполегливі прохання нібито працівника служби безпеки банку відповідайте, що самі зв'яжетеся з менеджером або під'їдете до відділення. Якщо вам кажуть, що невідомі уже знімають гроші і ви маєте терміново назвати ПІН-код, пароль доступу до рахунку, термін дії платіжної картки, кредитний ліміт чи інші персональні дані, не звертайте уваги, і самі зателефонуйте в банк, телефони якого є на звороті вашої картки.
Якщо ви виявили зникнення коштів з рахунку або підозрюєте, що відомості по картці потрапили до шахраїв, то в першу чергу заблокуйте картку. Якщо мова йде про шахрайство, крім звернення в банк, необхідно звернутися в поліцію.