Мешканка Добропілля віддала шахраям 4 тисячі гривень
Поліцейські закликають громадян не довіряти незнайомим телефонним співрозмовникам.
У так звані пастки «банківських» шахраїв продовжують потрапляти довірливі громадяни. Люди, не розуміючи небезпеки, добровільно називають свої персональні дані та реквізити банківської картки, а потім з їх рахунків «випаровуються» грошові кошти.
Черговою жертвою банківських аферистів стала 76-річна мешканка Добропілля. Зі слів потерпілої, до неї телефонували невідомі, які представились працівниками банку. В ході спілкування заявниця надала «псевдобанкірам» секретну інформацію по своїй банківській картці. В результаті з її рахунку зникли гроші в сумі понад 4 тисячі гривень.
За даним фактом відкрито кримінальне провадження ст. 190 (Шахрайство) Кримінального Кодексу України.
Правоохоронці вкотре наголошують:
- якщо вам телефонують з банку, фінансової організації чи держоргану, уточніть П. І. Б. і посаду того, хто телефонує, після чого скажіть, що зателефонуєте йому самі. Покладіть слухавку й зателефонуйте на офіційний номер організації або на гарячу лінію банку. Номер потрібно набрати вручну;
- за жодних умов нікому не повідомляйте особисті дані, реквізити картки та секретну інформацію: CVC/CVV-код на зворотному боці картки, коди із SMS і ПІН-коди. Називати кодове слово можна, тільки якщо ви самі телефонуєте на гарячу лінію банку;
- завжди телефонуйте тільки на офіційний номер банку. Його зазначено на зворотному боці картки й на офіційному сайті банку;
- не телефонуйте й не надсилайте SMS на незнайомі номери, не поспішайте переходити за посиланнями з повідомлень «від банку». У будь-якій незрозумілій ситуації телефонуйте в банк на офіційний номер і уточнюйте інформацію в оператора.
Дотримуючись цих простих правил, ви легко оминете найпоширенішу шахрайську схему та вбережете свої заощадження.