• Головна
  • У роботі Vodafone, Sense Bank та Monobank стався збій
10:00, 19 липня

У роботі Vodafone, Sense Bank та Monobank стався збій

У роботі Vodafone, Sense Bank та Monobank стався збій

У роботі мобільного оператора Vodafone спостерігається збій. Також є проблеми з Sense Bank і Monobank.

Що відомо про збій у Vodafone

Деякі абоненти мобільного оператора Vodafone скаржаться, що не можуть здійснити телефонний дзвінок. При спробі здійснити виклик одразу скидається дзвінок.

Згодом у компанії підтвердили, що сьогодні вранці протягом години спостерігались складнощі в отриманні послуг у частини абонентів Vodafone в усіх регіонах України.

"Фахівці компанії оперативно зреагували на ситуацію, і з 9:20 надання усіх основних послуг поступово відновлюється. Причиною став збій в роботі глобальних інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу", - заявив оператор.

Що відомо про збій у Sense Bank

Паралельно користувачі українського банку під назвою Sense Bank повідомили про збій у роботі мобільного додатка. В ньому, зокрема, не відображаються банківські картки. Замість цього додаток відображає пустий екран.

Втім, на це вже відреагували в прес-службі фінустанови. Там кажуть, що наразі спостерігаються тимчасові технічні труднощі в Sense SuperApp (онлайн банкінг у смартфоні).

"Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше", - повідомили в Телеграм-каналі Sense Bank.

Що зараз не працює у Sense Bank:

  • Відображення продуктів, карток та рахунків.
  • Перекази та обмін валют.
  • Оплата послуг.
  • Покупка облігацій та автоцивілки.
  • Відкриття депозитів та кредитів.
  • Збірки та довідки.

У банку зауважують, якщо клієнту потрібна термінова допомога, то слід написати Sense Bank у будь-якій соцмережі (можна навіть у коментарях під постами) або скористатися чатом підтримки.

Щойно всі системи будуть відновлені, в банку обіцяють негайно повідомити про це.

(Оновлено 11:05). У Sense Bank всі системи відновлено

В банку заявили, що всі цифрові сервіси та функції знову працюють у звичному режимі та запевнили клієнтів, що "всі кошти та дані в повній безпеці".

"Збій не пов'язаний з DDoS-атакою чи іншими ворожими діями. Причина інциденту - світовий IT-збій, пов'язаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows", - пояснили в Sense Bank.

Що відомо про збій в Monobank

Крім того, в роботі українського банку Monobank теж є труднощі. Зокрема клієнтам не вдається створити "банку" для заощаджень. Зазначимо, що часто такі "банки" створюють для зборів на гумдопомогу, меддопомогу чи на потреби військових.

Нагадаємо, що також сьогодні стало відомо про збій у роботі поштового оператора "Нова пошта". Компанія попередила, про проблеми в роботі системи з обслуговування клієнтів. Детальніше про збій - читайте в окремому матеріалі РБК-Україна.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Україна
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...