«Добропільчанам роз'яснюють»: як працюють центри обслуговування «Донецьких енергетичних послуг» після введення планових платежів
У липні побутові клієнти «Донецьких енергетичних послуг» почали отримувати рахунки з плановим платежем. Не всім зрозуміло: чи обов'язковий він до оплати?
Мешканка Маріуполя Наталя звернулася за допомогою в центр обслуговування. Непокоїться, що в платіжці сума до сплати більше, ніж вона фактично спожила електроенергії.
«Я бачила: на зворотному боці рахунку написано, що клієнт сам обирає, яку суму в підсумку сплачувати. Але вирішила уточнити у адміністратора. Фахівець також підтвердила, що робити планові платежі чи ні – вибір клієнта. Тепер, коли дізналася про таку можливість, ще подумаю, як оплачувати далі», – поділилася Наталя.
Спеціалісти центрів обслуговування клієнтів готові надати консультацію кожному.
«Споживачі приходять із запитаннями про те, чи обов'язкові планові платежі.Ми даємо детальну інформацію кожному, хто звертається за консультацією», – каже адміністраторка центру обслуговування клієнтів у Маріуполі Кристина Хованська.
Спеціалісти роз'яснюють клієнтам, що не варто хвилюватися і витрачати свій час на відвідування центру обслуговування після отримання платіжки. Обирати новий формат оплати чи ні – вирішує споживач. Але це вдале рішення для клієнтів, які хочуть витрачати менше часу на розрахунки та планувати свій бюджет заздалегідь.
«Донецькі енергетичні послуги» постійно створюють нові можливості для зручності клієнтів. Планові платежі – це один із таких напрямків», – підсумовує директор компанії Олександр Северін.