Що таке ХоРеКа та особливості сегменту
Для тих, хто працює в готельно-ресторанному бізнесі, це поняття не є чимось незвичайним. Але для інших сфер термін залишається досить новим та часто незрозумілим. Якщо говорити спрощено то, HoReCa – це заклади та сервіси, спрямовані на гостинність. До нього відносяться всі заклади громадського харчування: бари, кафе, бістро, паби, готелі та багато іншого. Всі вони готують страви, організовують та забезпечують проведення дозвілля у комфортній, затишній та атмосферній формі. Сегмент також включає постачальників супутніх послуг, обладнання, товарів, аби забезпечити високоякісну роботу закладів готельно-ресторанного бізнесу. Чай для ХоРеКа відіграє не останню роль.
HoReCa сьогодні
Варто зазначити, що сучасний світ вже декілька десятиліть підвищує стандарти сервісу та сфери обслуговування, піднімаючи планку на новий рівень. В наші дні це галузь, де обороти налічують мільярди, а конкуренція просто шалена та зростає постійно. Проявити себе та створити ім’я стає дедалі важче. Головною метою є не тільки максимальний заробіток, але й використання можливостей для формування іміджу компанії. Частиною процесу стане розробка оригінальної концепції, пошук власних унікальних «фішок», закупка якісних меблів та обладнання, підбір персоналу та багато іншого.
Специфіка сегменту
Шеф-кухарі, готелі, ресторани активно використовують термін «ХоРеКа». Але сюди також входять компанії, що постачають посуд, текстильні елементи, меблі для ресторанів та кафе та багато іншого. Для досягнення успіху необхідно подбати про наступне:
- Турбота про клієнта на постійній основі. Необхідно орієнтуватись на потреби відвідувачів. Люди готові платити не тільки за продукти, напої, але й за настрій, сервіс, атмосферу, яку можуть відчути у конкретному місці;
- Нюанси меблювання та оформлення. Конкретна тематика передбачає супутній інтер’єр у всіх деталях;
- Підбір персоналу. Адміністратор, хостес, менеджер, офіціант – кожен з них повинен не тільки чітко розуміти та виконувати обов’язки, але й поводитись, виглядати відповідно політиці закладу. Ввічливість, увага, тактовність, здатність передбачити бажання клієнта, знання сильних сторін закладу, вдалі пропозиції додаткових товарів та послуг – головні характеристики.
Чаювання є невід’ємною частиною гостинної атмосфери та може дати ресторану чи готелю додаткові можливості для заробітку, підвищення власного рівня, формування іміджу та заявлення про себе на ринку конкурентів.