• Головна
  • Що таке ХоРеКа та особливості сегменту
Новини компаній
10:16, 26 вересня

Що таке ХоРеКа та особливості сегменту

Новини компаній

Для тих, хто працює в готельно-ресторанному бізнесі, це поняття не є чимось незвичайним. Але для інших сфер термін залишається досить новим та часто незрозумілим. Якщо говорити спрощено то, HoReCa – це заклади та сервіси, спрямовані на гостинність. До нього відносяться всі заклади громадського харчування: бари, кафе, бістро, паби, готелі та багато іншого. Всі вони готують страви, організовують та забезпечують проведення дозвілля у комфортній, затишній та атмосферній формі. Сегмент також включає постачальників супутніх послуг, обладнання, товарів, аби забезпечити високоякісну роботу закладів готельно-ресторанного бізнесу. Чай для ХоРеКа відіграє не останню роль.

Що таке ХоРеКа та особливості сегменту, фото-1

HoReCa сьогодні

Варто зазначити, що сучасний світ вже декілька десятиліть підвищує стандарти сервісу та сфери обслуговування, піднімаючи планку на новий рівень. В наші дні це галузь, де обороти налічують мільярди, а конкуренція просто шалена та зростає постійно. Проявити себе та створити ім’я стає дедалі важче. Головною метою є не тільки максимальний заробіток, але й використання можливостей для формування іміджу компанії. Частиною процесу стане розробка оригінальної концепції, пошук власних унікальних «фішок», закупка якісних меблів та обладнання, підбір персоналу та багато іншого.

Специфіка сегменту

Шеф-кухарі, готелі, ресторани активно використовують термін «ХоРеКа». Але сюди також входять компанії, що постачають посуд, текстильні елементи, меблі для ресторанів та кафе та багато іншого. Для досягнення успіху необхідно подбати про наступне:

  • Турбота про клієнта на постійній основі. Необхідно орієнтуватись на потреби відвідувачів. Люди готові платити не тільки за продукти, напої, але й за настрій, сервіс, атмосферу, яку можуть відчути у конкретному місці;
  • Нюанси меблювання та оформлення. Конкретна тематика передбачає супутній інтер’єр у всіх деталях;
  • Підбір персоналу. Адміністратор, хостес, менеджер, офіціант – кожен з них повинен не тільки чітко розуміти та виконувати обов’язки, але й поводитись, виглядати відповідно політиці закладу. Ввічливість, увага, тактовність, здатність передбачити бажання клієнта, знання сильних сторін закладу, вдалі пропозиції додаткових товарів та послуг – головні характеристики.

Чаювання є невід’ємною частиною гостинної атмосфери та може дати ресторану чи готелю додаткові можливості для заробітку, підвищення власного рівня, формування іміджу та заявлення про себе на ринку конкурентів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#чай для ХоРеКа #TEAHOUSE
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...